CRM Utility komplexní řešení řízení obchodu
CRM utility je modul podporující řízení obchodních týmů a obchodních příležitostí (B2B, B2C). Pokrývá komoditní produkty (elektřina, plyn, teplo, voda, CNG) i nekomoditní (služby/poptávky, instalace, osvětlení, fotovoltaika, atd.).
Hlavní funkcionality
-
ZákazníkKompletní evidence veškerých dat o zákaznících (nových, stávajících) včetně jejich kategorizace. Informace o zákaznících mohou být pořizovány:
- Automatizovaně z dostupných datových zdrojů (ISIR, ARES aj.)
- Automatizovaně prostřednictvím rozhraní na jiné existující systémy nebo databáze
-
Obchodní příležitostiObchodní příležitosti mohou být zaměřeny dle:
- Produktu (komoditní produkty (elektřina, plyn, teplo, voda, CNG) a nekomoditní produkty/služby (např. instalace či rekonstrukce klimatizačních systémů atd.))
- Typu zákazníka (akviziční, cross-selling, retenční aj.)
-
DMS (Document management system)Kompletní DMS řešení pro vytváření či verzování různých šablon dokumentů (např. generování nabídek, smluv, objednávek apod.). Veškerá historie dokumentů je uložena na jednom místě přímo u zákazníka či obchodní příležitosti. Modul umožňuje vlastní tvorbu vlastních šablon dokumentů pro jejich následné využití.
-
Obchodní plánNapříč celým CRM je možné vytvářet obchodní plány. Obchodní plán může být zaměřen na obchodního zástupce, produkty, objem (MWh/Kč) apod. Postupné plnění plánu je graficky znázorněno s možností detailního rozpadu.
-
Marketingové kampaněKampaně vycházejí ze zákaznických dat uložených v systému či jiných externích databázích. Vstupním krokem kampaní je segmentace zákazníků a dle následného scénaře a formy kampaně jejich oslovení. Kampaně mohou být zacíleny dle typu - akviziční, retenční aj.
-
KalendářPlná integrace s MS Outlook na úrovni poštovního klienta a kalendáře. Modul kalendář umožňuje grafický přehled naplánovaných aktivit, jejich přeplánování jednoduchými kalendáři jiných uživatelů.
-
DashboardKaždý uživatel pracuje s uloženými daty v CRM systému rozdílným způsobem a nahlíží na data z různých úhlů pohledu. V CRM je snadné sestavit si uživatelský dashboard po svém a nahlížet tak snadno na aktuální stav a vývoj svěřených oblastí, predikovat budoucí stavy nebo rychle odhalit nestandardní odchylky.
-
ReportingSoučástí řešení je vlastní modul pro tvorbu reportů, analytických pohledů a OLAP kostek. Každý report je generován do grafické podoby či v různých formátech elektronicky zasílán na email ve stanovený čas.
Nenašli jste, co jste hledali?
neváhejte se zeptat...Mgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products
Zobrazit kontakt