Zákaznický portál
bcg-contactform.png
Používáme cookies k optimalizaci fungování našeho webu. Dalším prohlížením souhlasíte s jejich používáním.

Zákaznický portál uživatelská práva pod kontrolou

Prostřednictvím přihlašovacích údajů, které jsou zákazníkovi zaslány v několika úrovních (např. 1. část poštou, 2. část emailem) se uživatel autorizuje do aplikace webového portálu. Každý zákazník má zobrazeny jen ty informace, na které má práva.

Hlavní funkcionality



  1. Informace o účtu zákazníka
    Základní informace o zákazníkovi, které jsou důležité pro zasílání faktur, kalendářů záloh a jiných tiskovin. Možnost úpravy základních informací o zákazníkovi je navázána na procesy Back Office, která tyto informace musí ověřit.
  2. Faktury a zálohy
    Konkrétní informace o fakturách a zálohách s možností jejich stažení přímo z webového prostředí.
  3. Odběrná místa
    Informace o jednolitých odběrných místech s možností stažení konkrétní smlouvy. Důležitou volbou, pro některé V.I.P. zákazníky, je možnost zadávání samoodečtů.
  4. Žádosti
    V případě, kdy má zákazník požadavky směrem ke společnosti, může tyto požadavky řešit prostřednictvím webového portálu. Dle typu žádosti zákazníka je možné automaticky delegovat jeho vyřešení na příslušné zodpovědné osoby.
  5. Zprávy
    V portálu je možné komunikovat se zákazníkem prostřednictvím zasílání tzv. zpráv. Konkrétní zprávy mohou mít podobu krátkého textu s přiloženým dokumentem. Systém současné hlídá, zda-li byla zpráva „doručena/přečtena“ zákazníkem.
  6. Dokumenty ke stažení
    Potřeba dokumentů či šablon směrem k zákazníkovi je řešena modulem, který disponuje přímo dokumenty s možnosti jejich stažení.
  7. Požadavky na změny
    Pokud má zákazník požadavek na změnu svých fakturačních údajů či jinou žádost, vše je řešeno v modulu Požadavky na změny.
  8. Ceníky
    Z webového prostředí je možné stahovat a zobrazovat aktuální ceníky pro zákazníka.
  9. Servis
    V případě, kdy zákazník pocítí potřebu servisu, je možné zadat servisní požadavek prostřednictví webového portálu a následně sledovat jeho postup v řešení. Požadavek je zaevidován s určenou prioritou a následně delegován na příslušnou zodpovědnou osobu formou úkolu.

Nenašli jste, co jste hledali?

neváhejte se zeptat...

Mgr. Lenka Svrčinová

Head of Strategic Products

+420 739 603 707

lenka.svrcinova@d3soft.cz