Základními procesy, které jsou využitelné zákazníkem v našem systému
- Realizace tvorby faktur dle stavu uzavřené smlouvy.
- Vystavení konečné faktury při ukončení smlouvy.
- Vystavení opravné faktury, při problémech či změnách ve smlouvě či na základě reklamace zákazníka.
- Reklamace záloh, kdy na základě zákaznických požadavků (např. zrušení zálohy) došlo ke změně smluvních hodnot potřebných pro její výpočet.
- Řešení anomálií. – Tzn. v případě logických nesrovnalostí je systém schopen zajistit buďto automatické či ruční zpracování požadavku.
- Fakturace v cyklu, kdy se jedná o proces pravidelné roční fakturace.
- Fakturace mimo cyklus, kdy se fakturují již zmíněné anomálie.
- Generování záloh, tedy výpočet záloh dle nastavených pravidel, dle jednotlivých odběrných míst (vždy na 1 měsíc)
- Specifikace fakturace dle OM s paušálem.
- Specifikace fakturace dle OV s fakturovaným samoodečtem.
Nenašli jste, co jste hledali?
neváhejte se zeptat...Mgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products
Zobrazit kontakt